ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

MADDE 1 SATICI BİLGİLERİ

Ünvanı: Halsa Sweden Mobilya San. Tic. A.Ş. (Satıcı Diye Anılacaktır)
Mersis No: 0456173922300001
Adresi: Bağdat Cad. No:340 Erenköy/İstanbul
Eposta: halsa@halsayatak.com
Telefon: +90 (216) 356 57 69

MADDE 2 ALICIYA AİT BİLGİLER

MADDE 3 SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME VE TESLİME İLİŞKİN BİLGİLER

İşbu kısımda sözleşme konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri açıklanmaktadır.
………………………………..
………………………………..
………………………………..
……………………………….
Bankanız kampanyalar düzenleyerek seçtiğiniz ödeme ve taksit şekline göre daha farklı bir taksit adedi uygulayabilir veya taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar hakkında şirketimizin bilgisi olmaması durumunda sayfalarımızda bu kampanyalar hakkında bilgi verilemeyecektir. Ödemenin kredi kartı vb. ile harcama belgesi düzenlenmeksizin yapıldığı durumlarda, kartın bir başkası tarafından hukuka aykırı şekilde kullanılması hâlinde; 23/2/2006 tarihli 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ve 10/3/2007 tarihli ve 26458 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre işlem yapılır. SATICI, yetkisiz kredi kartı kullanımından doğan zararları için her türlü yasal işlemi başlatma hakkını saklı tutar.

MADDE 4 CAYMA HAKKI

ALICI; ürün satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya aittir. Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI’ya bildirimde bulunulması yeterli olmakla birlikte cayma hakkının kullanıldığının ispatı ALICI’ya aittir. Kullanım talimatlarına aykırı olarak kullanılan, tüketicinin istekleri ve kişisel ihtiyaçları doğrultusunda kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.

Cayma hakkının kullanılması halinde;

a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır)
b) İade formu,
c) İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

ALICI, cayma hakkını kullanmasından itibaren 10 günlük süre içerisinde ürünü SATICI’ya iade etmekle yükümlüdür. SATICI da cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde bedel iadesi işlemini tüketicinin satın alma yöntemine uygun olarak gerçekleştirecektir. ALICI, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Yönetmeliklere aykırı hareket etmesi halinde SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
Cayma bildiriminizin tarafımıza yöneltildiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde ürününüzü HALSA’ya göndermelisiniz. İade için 0216 356 57 69 nolu telefonu arayarak ücretsiz olarak gönderim sağlayabilirsiniz.

Unutmayın! Sitemizden aldığınız yatak, yastık ve diğer ev tekstili ürünlerinin tesliminden sonra ambalaj, güvenlik bantı, mühür, paket gibi koruyucu unsurlarının açılmış olması hallerinde sağlık ve hijyen açısından İADE ALINAMAMAKTADIR.

ÖNEMLİ NOT

385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz faturanın bir nüshası ile koli içerisinde gönderilen iade formunu eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.

MADDE 5 TESLİMAT

Teslimat Adresi: ………………………………
Teslim Edilecek Kişi: ………………………..

Teslimat, anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile alıcının yukarıda belirtilen adresine, kendisine veya yukarıda belirtilen teslim edilebilecek alternatif kişiye kargo marifetiyle elden teslim edilecektir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda SATICI teslimat görevini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, alıcının ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI’ya geri iade edilmesinden dolayı da oluşan giderler de ALICI’ ya aittir. Satın aldığınız ürün/ürünlerin faturası, gönderilen kargonun üstüne yapıştırılmış olarak gönderilmektedir. Üstünde faturası olmayan, hasar görmüş kargoları teslim almayınız ve kargo görevlisine zabıt tutturunuz. Yatak, baza, başlık harici satın aldığınız ürünlere ait siparişiniz mücbir sebepler dışında en geç 10 iş günü içinde kargoya teslim edilir.

MADDE 6 SİPARİŞ TAKİBİ

Sitemizden sipariş verip ön bilgilendirme formunu onaylamanızdan sonra, e-posta adresinize, siparişinizin alındığına dair bir teyit mesajı ve mesafeli satış sözleşmesi gönderilecektir. Bu e-posta’ da sipariş numaranızı ve satış sözleşmenizi bulabilirsiniz. Sipariş takibi ve olası sorunların çözümü için sipariş numaranızı özenle saklayınız.

Ek olarak, siparişiniz tamamlandıktan sonra satış sonrası hizmetler kapsamında değerlendirme anketi e-postası gönderilecektir.

MADDE 7 KARGO ÜCRETİ

Tüm alışverişlerinizde ücretsiz kargo olanağından yararlanabilirsiniz. Kargonuz kapınıza geldiğinde siz kargo ücreti ödemezsiniz. (Kapıda Ödeme Hizmeti hariçtir.) Aksine bir talebiniz olmadıkça, sipariş ettiğiniz ürünler HALSA’nın anlaşmalı olduğu kargo firması UPS Kargo tarafından teslim edilmektedir. KKTC ve Yurtdışına henüz sipariş gönderim hizmetimiz olmadığı için, siparişlerinizi üzülerek kabul edemiyoruz.

MADDE 8 KARGO TESLİMATI

Kargo firması teslimatları sadece hafta içi günlerde yapmaktadır. Cumartesi, Pazar, resmi tatil ve bayram günleri kargo teslimatı yapılmamaktadır.
Ürün size geldiğinde, kargo tutanağını imzalamadan önce paketi, kargo görevlisi yanında açınız. Sipariş ettiğiniz ürünün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Darbe almış paket, kırık, çizik, yamuk, eksik, çatlak, arızalı gibi durum varsa hemen kargo görevlisine zabıt tutturunuz ve ürünü kargo görevlisine geri verip kargoyu kesinlikle teslim almayınız. Bu durumu en kısa zamanda halsa@halsayatak.com mail adresimize ya da 0216 356 57 69 nolu telefonumuza bildiriniz. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda, içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden dolayı sorumluluk, size ait olacaktır. Satın aldığınız ürün/ürünlerin faturası, gönderilen kargonun üstüne yapıştırılmış olarak gönderilmektedir. Üstünde faturası olmayan, hasar görmüş kargoları teslim almayınız ve zabıt tutturunuz.

MADDE 9 GEÇERLİLİK SÜRESİ

İşbu formda yer alan ürüne ilişkin olarak SATICI tarafından www.halsayatak.com.tr sitesinde ilan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme ve değişiklik yapılana kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerli olacaktır. ALICI, işbu Ön Bilgilendirme formundaki bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcı, bu Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce, SATICI tarafından TÜKETİCİ’ye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur. Bu “Ön Bilgilendirme Formu” elektronik ortamda ALICI tarafından okunarak onaylanıp kabul edildikten sonra teyidiniz ile birlikte Mesafeli Satış sözleşmesi hazırlanması aşamasına geçilecektir.

Ön Bilgilendirme Formu’nun elektronik ortamda onaylanması, içeriğinin ve şartlarının ALICI tarafından kabul edildiği ve ALICI’nın sipariş ettiği ürünler için ödeme yapacağını kabul ettiği anlamına gelmektedir.

MADDE 10 TALEP VE ŞİKÂYETLERİN İLETİLMESİ

ALICI, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

Daha önce onaylamış olduğunuz Ön Bilgilendirme Formu kapsamında hazırlanan işbu Mesafeli Satış Sözleşmesinin elektronik olarak onaylanması ile ALICI sıfatıyla ödeme yükümlülüğü altına gireceğinizi hatırlatır, işbu durum göz önünde bulundurarak aşağıdaki maddeleri okuyarak onaylamanız gerektiğini önemle bilgilerinize sunarız.

1 MADDE – TARAFLAR

Ürün satın alan müşterinin (İşbu Sözleşmede “ALICI” olarak anılacaktır.)

1 SATICI BİLGİLERİ

Ünvanı : Halsa Sweden Mobilya San. Tic. A.Ş.(İşbu sözleşmede “HALSA” olarak anılacaktır)
Adresi : Bağdat Cad. No:340 Erenköy/ İstanbul
Telefon : +90 (216) 356 57 69
Eposta : halsa@halsayatak.com
Mersis No: 0456173922300001

2 ALICI BİLGİLERİ

Adı Soyadı :
Adresi :
Telefon :
E-posta :

2 MADDE – SÖZLEŞMENİN KONUSU

Uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan işbu Mesafeli Satış Sözleşmesinin konusunu, (Bundan böyle “Sözleşme” olarak anılacaktır.) ALICI tarafından www.halsayatak.com.tr web sitesi üzerinden ön siparişi verilerek Ön Bilgilendirme Formu onaylanan, aşağıda adedi, satış fiyatı, ödeme şekli ve planı, teslim koşulları belirtilen ürünler ile bu ürünlerin alım – satımı, teslimi, ALICININ ödeme yükü, hak ve yükümlülükleri oluşturmaktadır.

3 MADDE – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNLER / ÜRÜNLERİN TESLİMİ

3.1. Sözleşmeye konu Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, ebat ölçüleri, KDV dahil satış bilgileri ve teslimat bilgileri aşağıdaki gibidir:

#Ürün Kodu #Adı #Miktar #Fiyatı #Toplam

Ürünün cinsi ve türü, miktarı, ebat ölçüleri, rengi ve tüm vergiler dâhil satış bedeli www.halsayatak.com.tr adlı web sitesindeki, ürünün tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve işbu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir. Teslimat kargo şirketi aracılığı ile Alıcının yukarıda belirtilen Teslim Adresinde, Teslim Alacak Kişiye/Kişilere yapılacaktır. Teslim anında Alıcının adresinde bulunmaması durumunda dahi HALSA işbu Sözleşme kapsamında edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olacaktır. Sözleşme konusu Ürünün/Ürünlerin teslimi için ALICIDAN başka bir alıcı belirlenmiş olması halinde, Ürünleri teslim alacak kişinin teslimatı kabul etmemesinden HALSA sorumlu tutulamayacaktır. Bu nedenle, ALICININ ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun HALSA’ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de ALICIYA ait olacaktır.

4 MADDE – ÖDEME ŞEKLİ

www.halsayatak.com.tr’den vereceğiniz siparişlerinizi kredi kartı veya banka havalesi ile ödeyebilirsiniz.

5 MADDE – GENEL HÜKÜMLER

5.1. ALICI,

işbu Sözleşmenin konusunu oluşturan ürünlere ilişkin ön siparişi verirken “ÖN BİLGİLENDİRME” formunu okuduğunu ve elektronik ortamda kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.2. Alıcı,

işbu Sözleşmeyi elektronik olarak Sözleşmenin 3.1. Maddesinde belirtilen Ürünleri satın alma iradesini ortaya koyduğunu, Sözleşmeye konu Ürünlerin bedelini 4 Maddede belirtildiği şekilde ÖDEME YÜKÜ ALTINA GİRECEĞİNİ BİLDİĞİNİ kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.3.

HALSA, 3.1.’de belirtilen Ürünü/Ürünleri, sipariş kendisine ulaştığı andan itibaren ÖN BİLGİLENDİRME formunda belirtilen süre içerisinde, belirtilen adreste ve belirtilen kişiye teslim etmeyi taahhüt eder.

6 MADDE – ALICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

6.1. FESİH HAKKI ALICI,

Siparişin HALSA tarafından alındığı tarihten 45 gün içerisinde işbu Sözleşmeye konu Ürünlerin belirtilen adreste belirtilen kişiye teslim edilmemiş olması halinde, işbu Sözleşme kapsamındaki tüm yükümlülüklerini yerine getirmiş olmak kaydıyla, Sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilecektir.

6.2. CAYMA HAKKI ALICI,

İşbu Sözleşme konusu Ürünler kendisine veya belirtilen şahıslara teslim edildiği tarihten itibaren en geç on dört gün (14 gün) içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin Sözleşmeden Cayma hakkına sahiptir. ALICI Cayma Hakkını Ürünleri teslim almadan evvel de kullanma hakkına sahiptir. Cayma halinde ÖN BİLGİLENDİRME formunda belirtilen KARGO şirketinin kullanılmaması halinde İADE MASRAFLARI ALICIYA ait olacaktır. ALICI, Cayma hakkını kullanıldığına dair bildirimi on dört gün içerisinde ekte veya www.halsayatak.com.tr adresinde yer alan Cayma Bildirim Formunu doldurarak HALSA’ya e – posta yoluyla veya açık bir beyanla yazılı olarak yönelterek cayma hakkını kullanmış sayılacaktır. Cayma Hakkının kullanıldığına ilişkin ispat yükümlülüğü ALICIDADIR. HALSA, ALICININ cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirim kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört iş günü (14) içinde, tahsil edilen tüm ödemeleri, ALICININ Ürün bedelini ödeme sırasında kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve ALICIYA herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden, tek seferde olmak üzere, iade edecektir. ALICI, cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren on gün (10) içinde malı HALSA’ya geri gönderecektir. Cayma hakkın kullanılması halinde 385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için ALICIYA gönderilmiş olan iade formunun ilgili bölümler eksiksiz olarak doldurularak ve imzalanarak HALSA’ya ürün ile birlikte geri
gönderilecektir. Sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, güvenlik bantı, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan Ürünlere ilişkin Sözleşmelerde (yatak, baza, başlık, yastık, yorgan ve diğer ev tekstil ürünlerinde) cayma hakkı kullanılamayacaktır.

6.3. ÖDEME YÜKÜMLÜLÜĞÜ ALICI

Sözleşme konusu Ürünün teslimi için işbu Sözleşmenin elektronik ortamda ONAYLANMASI ile birlikte Ürün bedelinin ALICI tarafından tercih edilen ödeme şekli ile HALSA’ya ödeme yükümlülüğünü yerine getirecektir. ALICI takdirde (Ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise) HALSA ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş ve işbu Sözleşme feshedilmiş sayılacaktır.

7 MADDE – SATICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

7.1. TESLİM YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

HALSA, Sözleşme konusu Ürünü/Ürünleri sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun bir şekilde ALICIYA teslim etmekle yükümlüdür.

7.2. BİLGİLENDİRME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

HALSA, Sözleşme konusu Ürünün/Ürünlerin ALICIYA tedarikinin imkansız hale geldiği hallerde, işbu durumun öğrenildiği tarihten itibaren üç iş günü (3) içerisinde Alıcıyı bilgilendirecek ve tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün (14) içinde ALICIYA iade edecektir.
Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI’nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI’ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI’ya aittir. SATICI, cayma hakkı, bilgilendirme, teslimat ve diğer hususlardaki yükümlülüklerine dair her bir işleme ilişkin bilgi ve belgeyi üç yıl boyunca saklayacaktır. Ayrıca, Elektronik ticaret işlemlerine ilişkin elektronik kayıtlar, 6 ay süreyle saklanacak ve talep edilmesi halinde bu kayıtlar Gümrük ve Ticaret Bakanlığına sunulmak zorundadır. İşbu Sözleşme vesilesiyle edinilen kişisel veriler ALICI’nın onayı olmaksızın üçüncü kişilere iletilmeyecek ve başka amaçlarla kullanılmayacaktır.

8 MADDE – UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ / YETKİLİ HEYET VE MAHKEMELER

İşbu Sözleşmede belirtilmemiş bilcümle hususlar hakkında 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Borçlar Kanunu ve ilgili mevzuat hükümleri tatbik olunacaktır.
Taraflar işbu Sözleşmeden doğacak her türlü uyuşmazlık halinde, yetkili Mahkeme ve İcra dairelerine başvurmazdan evvel, Avukatlık Kanununun 35/A maddesi uyarınca, bir araya gelerek, UZLAŞMA yolu ile uyuşmazlığı sonlandırmaya gayret edeceklerdir. İşbu uzlaşma çabalarının sonuç vermemesi halinde, mahkeme ve icra yoluna başvurulacaktır.
Sözleşmenin uygulanmasında, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Alıcının Ürünü/leri satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

9 MADDE – MÜCBİR SEBEP

Taraflardan hiçbiri diğerine karşı yangın, patlamalar, tabi afetler, salgınlar, iç savaşlar, ayaklanmalar, askeri makamların müdahalesi ve/veya resmi makamların emirlerine uymak (hepsi birden mücbir sebep olarak anılacaktır) gibi nedenlerden kaynaklanan akde aykırılık ve gecikmeler de dahil olmak üzere ve fakat bununla sınırlı olmaksızın, kendi kontrolünde olmayan sebep ve koşullardan ötürü işbu Sözleşmedeki yükümlülüklerini ifa edememekten veya ifada gecikmeden ötürü sorumlu olmayacaklardır. Mücbir sebebe maruz kalan taraf derhal diğer tarafa, bu durumu, etkilerini ve tahmini süresini yazılı olarak bildirecek ve en kısa zamanda mücbir sebebin olumsuz etkilerini bertaraf etmek ve edimlerini eskisi gibi ifa etmek için her türlü gayreti gösterecektir. Diğer taraf da iş bu mücbir sebep süresince edim ve/veya taleplerini askıya alacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

Yukarıdaki hükümlere halel gelmemek kaydıyla, mücbir sebebin 30 (otuz) günden fazla sürmesi halinde, işbu Sözleşme, başkaca bir bildirime gerek kalmaksızın, tazminatsız olarak
kendiliğinden feshedilmiş sayılacaktır.

10 MADDE – SON HÜKÜMLER

İşbu Sözleşme kapsamında yapılacak bildirimler yazılı olarak, noter kanalıyla veya iadeli taahhütlü mektup veya elektronik posta veya taraf yetkilisine elden imza karşılığı yapılmadığı sürece bağlayıcı olmayacaktır. İşbu Sözleşme’de belirtilen maddelerden herhangi birinin mahkeme veya yasal bir organ tarafından iptali halinde veya mücbir sebep hallerinden birinin gerçekleşmesi nedeniyle uygulanabilirliğini yitirmesi durumunda, Sözleşme’nin diğer hükümleri geçerliliğini aynen koruyacaktır.

Bu sözleşme 10 (on) madde 1 ekten ve 7 sayfadan ibaret olup, Taraflarca tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra ……………………………….. günü, ELEKTRONİK ORTAMDA ONANMAKLA YÜRÜRLÜK KAZANMIŞTIR.