ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

MADDE 1 SATICI BİLGİLERİ

Ünvanı:  Halsa Sweden Mobilya San. Tic. A.Ş. (Satıcı Diye Anılacaktır)
Mersis No: 0456173922300001
Adresi: Bağdat Cad. No:340 Erenköy/İstanbul
Eposta: halsa@halsayatak.com
Telefon: +90 (216) 356 57 69

MADDE 2 ALICIYA AİT BİLGİLER

MADDE 3 SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME VE TESLİME İLİŞKİN BİLGİLER

İşbu kısımda sözleşme konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri açıklanmaktadır.
………………………………..
………………………………..
………………………………..
……………………………….
Bankanız kampanyalar düzenleyerek seçtiğiniz ödeme ve taksit şekline göre daha farklı bir taksit adedi uygulayabilir veya taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar hakkında şirketimizin bilgisi olmaması durumunda sayfalarımızda bu kampanyalar hakkında bilgi verilemeyecektir. Ödemenin kredi kartı vb. ile harcama belgesi düzenlenmeksizin yapıldığı durumlarda, kartın bir başkası tarafından hukuka aykırı şekilde kullanılması hâlinde; 23/2/2006 tarihli 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ve 10/3/2007 tarihli ve 26458 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre işlem yapılır. SATICI, yetkisiz kredi kartı  kullanımından doğan zararları için her türlü yasal işlemi başlatma hakkını saklı tutar.

MADDE 4 CAYMA HAKKI

ALICI; ürün satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya aittir. Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI’ya bildirimde bulunulması yeterli olmakla birlikte cayma hakkının kullanıldığının ispatı ALICI’ya aittir. Kullanım talimatlarına aykırı olarak kullanılan, tüketicinin istekleri ve kişisel ihtiyaçları doğrultusunda kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.

Cayma hakkının kullanılması halinde;

a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır)
b) İade formu,
c) İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

ALICI, cayma hakkını kullanmasından itibaren 10 günlük süre içerisinde ürünü SATICI’ya iade etmekle yükümlüdür. SATICI da cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde bedel iadesi işlemini tüketicinin satın alma yöntemine uygun olarak gerçekleştirecektir. ALICI, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Yönetmeliklere aykırı hareket etmesi halinde SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
Cayma bildiriminizin tarafımıza yöneltildiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde ürününüzü HALSA’ya göndermelisiniz. İade için 0216 356 57 69 nolu telefonu arayarak ücretsiz olarak gönderim sağlayabilirsiniz.

Unutmayın! Sitemizden aldığınız yatak, yastık ve diğer ev tekstili ürünlerinin tesliminden sonra ambalaj, güvenlik bantı, mühür, paket gibi koruyucu unsurlarının açılmış olması hallerinde sağlık ve hijyen açısından İADE ALINAMAMAKTADIR.

ÖNEMLİ NOT
385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz faturanın bir nüshası ile koli içerisinde gönderilen iade formunu eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.

MADDE 5 TESLİMAT

Teslimat Adresi: ………………………………
Teslim Edilecek Kişi: ………………………..

Teslimat, anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile alıcının yukarıda belirtilen adresine, kendisine veya yukarıda belirtilen teslim edilebilecek alternatif kişiye kargo marifetiyle elden teslim edilecektir. Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması durumunda SATICI teslimat görevini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, alıcının ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI’ya geri iade edilmesinden dolayı da oluşan giderler de ALICI’ ya aittir. Satın aldığınız ürün/ürünlerin faturası, gönderilen kargonun üstüne yapıştırılmış olarak gönderilmektedir. Üstünde faturası olmayan, hasar görmüş kargoları teslim almayınız ve kargo görevlisine zabıt tutturunuz. Yatak, baza, başlık harici satın aldığınız ürünlere ait siparişiniz mücbir sebepler dışında en geç 10 iş günü içinde kargoya teslim edilir.

MADDE 6 SİPARİŞ TAKİBİ

Sitemizden sipariş verip ön bilgilendirme formunu onaylamanızdan sonra, e-posta adresinize, siparişinizin alındığına dair bir teyit mesajı ve mesafeli satış sözleşmesi gönderilecektir. Bu e-posta’ da sipariş numaranızı ve satış sözleşmenizi bulabilirsiniz. Sipariş takibi ve olası sorunların çözümü için sipariş numaranızı özenle saklayınız.

Ek olarak, siparişiniz tamamlandıktan sonra satış sonrası hizmetler kapsamında değerlendirme anketi e-postası gönderilecektir.

MADDE 7 KARGO ÜCRETİ

Tüm alışverişlerinizde ücretsiz kargo olanağından yararlanabilirsiniz. Kargonuz kapınıza geldiğinde siz kargo ücreti ödemezsiniz. (Kapıda Ödeme Hizmeti hariçtir.) Aksine bir talebiniz olmadıkça, sipariş ettiğiniz ürünler HALSA’nın anlaşmalı olduğu kargo firması UPS Kargo tarafından teslim edilmektedir. KKTC ve Yurtdışına henüz sipariş gönderim hizmetimiz olmadığı için, siparişlerinizi üzülerek kabul edemiyoruz.

MADDE 8 KARGO TESLİMATI

Kargo firması teslimatları sadece hafta içi günlerde yapmaktadır. Cumartesi, Pazar, resmi tatil ve bayram günleri kargo teslimatı yapılmamaktadır.
Ürün size geldiğinde, kargo tutanağını imzalamadan önce paketi, kargo görevlisi yanında açınız. Sipariş ettiğiniz ürünün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Darbe almış paket, kırık, çizik, yamuk, eksik, çatlak, arızalı gibi durum varsa hemen kargo görevlisine zabıt tutturunuz ve ürünü kargo görevlisine geri verip kargoyu kesinlikle teslim almayınız. Bu durumu en kısa zamanda  halsa@halsayatak.com mail adresimize ya da 0216 356 57 69 nolu telefonumuza bildiriniz. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda, içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden dolayı sorumluluk, size ait olacaktır. Satın aldığınız ürün/ürünlerin faturası, gönderilen kargonun üstüne yapıştırılmış olarak gönderilmektedir. Üstünde faturası olmayan, hasar görmüş kargoları teslim almayınız ve zabıt tutturunuz.

MADDE 9 GEÇERLİLİK SÜRESİ

İşbu formda yer alan ürüne ilişkin olarak SATICI tarafından www.halsayatak.com.tr sitesinde ilan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme ve değişiklik yapılana kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerli olacaktır. ALICI, işbu Ön Bilgilendirme  formundaki bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcı, bu Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce, SATICI tarafından TÜKETİCİ’ye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur. Bu “Ön Bilgilendirme Formu” elektronik ortamda ALICI tarafından okunarak onaylanıp kabul edildikten sonra teyidiniz ile birlikte Mesafeli Satış sözleşmesi hazırlanması aşamasına geçilecektir.

Ön Bilgilendirme Formu’nun elektronik ortamda onaylanması, içeriğinin ve şartlarının ALICI tarafından kabul edildiği ve ALICI’nın sipariş ettiği ürünler için ödeme yapacağını kabul ettiği anlamına gelmektedir.

MADDE 10 TALEP VE ŞİKÂYETLERİN İLETİLMESİ

ALICI, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.